HR Medewerker (tijdelijk) – regio Utrecht #KRTZ6267173

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 26 september 2023
Reageren tot 4 oktober 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 6 december 2023
Aantal uur 36 uur, 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris €3.000 - 3.500 Marktconform per maand
Branche Techniek | Engineering

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: HR Medewerker (36 – 40 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht 
Startdatum: zsm
Einddatum: 2 oktober 2024
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 36 – 40 uur
ZZP mogelijk: Nee
Projectdetachering mogelijk: Ja,(bruto salarisindicatie obv 40 u p/w)

Uiterste reactiedatum: 5 oktober 2023 om 16:00 uur

Wij zijn op zoek naar een accurate HR Medewerker – Team Instroom, Doorstroom en Uitstroom met actuele kennis van wet- en regelgeving (personeels- en salarisadministratie, WAZO en WIA). De standplaats van deze positie is op locatie met de mogelijkheid om dit af te wisselen met thuiswerken.

Werkzaamheden

Na een lekkere kop thee of koffie begin jij jouw dag aan de telefoon. Een interne klant (bijv. Manager of HR Business Partner) wil een nieuwe collega in laten stromen. Geen probleem! Dankzij jouw klantgerichtheid en analytische blik heb snel de juiste werkwijze gevonden en toegelicht aan de collega, zodat deze met een glimlach zelf verder kan met dit HR proces. Vervolgens verwerk je administratief een aantal overplaatsingen en uitstromen, waarbij je jouw kennis van de regelingen en drie CAO’s gebruikt. Later op de dag word je gebeld door een collega voor wie jouw team recent een wijziging heeft doorgevoerd in zijn pensioen. De collega begrijpt niet helemaal waarom de wijziging invloed heeft op zijn salaris. Je geeft uitleg, zodat de collega het begrijpt. Omdat je deze vraag vaker hebt beantwoord, onderzoek je mogelijkheden om de informatievoorziening bij pensioen wijzigingen te verbeteren en legt jouw verbetervoorstellen voor aan jouw collega’s. Doordat je het gewend bent Lean te werken, herken je verspillingen in het proces, weet je hoe je procesverbetering doorvoert en implementeert. Zo zorg jij dat de dienstverlening van team optimaal is, zodat medewerkers zorgeloos aan het werk kunnen.

Concreet zijn jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Je hebt contact met interne klanten om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen;
  • Je helpt interne klanten om zelf mutaties door te voeren in HR systemen;
  • Je controleert wijzigingen in de personeelsadministratie aan de hand van wet- en regelgeving, CAO’s en regelingen;
  • Je verzorgt de administratie van instroom, doorstroom, uitstroom en andere gerelateerde HR processen;
  • Je organiseert met jouw team dat alle interne klanten tijdig en juist geholpen worden door te sturen op KPI’s zoals onder andere doorlooptijd en kwaliteit;
  • Je ontdekt verbetermogelijkheden in dienstverlening en processen en werkt deze uit in voorstellen.

 

FUNCTIE EISEN- EN WENSEN:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en hebt relevante werkervaring in het vakgebied Verzuimadministratie;
  • Je hebt 3 tot 5 jaar werkervaring binnen HR
  • Je hebt actuele kennis van wet- en regelgeving (personeels- en salarisadministratie, WAZO en WIA);
  • Affiniteit met (HR-)processen en met HR producten en Excel;
  • Je hebt een goed analytisch vermogen, zodat je ook bij het werken met verschillende CAO’s effectieve oplossingen en juiste antwoorden kunt vinden;
  • Je durft veranderingen aan te dragen en het voortouw te nemen;
  • Je bent in staat om concrete doelen te stellen, werkt samen en neemt verantwoordelijkheid voor resultaten;
  • Je kan zowel zelfstandig als in teamverband uitstekend functioneren;
  • Je bent bekend met zelforganiserende teams en Operationeel Management;
  • Je bent een teamspeler en zoekt graag de samenwerking met je collega’s op;
  • Je bent communicatief vaardig, accuraat, leergierig en je hebt een flexibele werkhouding;
  • Woonachtig in de omgeving van Utrecht;
  • Goede kennis van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift. 

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Salarisindicatie obv 40 u p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2023    Expertise: Content specialist, Webredacteur, Communicatiemedewerker, Communicatieadviseur, Overig (Communicatie), Content creator, Overig (Webredactie)
Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2023    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Groningen    Uiterste reactiedatum: 10 dec 2023    Expertise: Functioneel beheerder
Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 13 dec 2023    Expertise: Applicatiebeheerder, Netwerkbeheerder, Systeembeheerder, Overig (ICT - Beheer)

Onze partners