Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM medewerker, Administratief > Administratief medewerker, Human resource management > HRM business partner
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
De HR Assistent is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de (inter-) nationale personeelsadministratie, het toepassen van HR-tools en -instrumenten en het verstrekken van managementinformatie om op een effectieve en efficiënte manier zorg te dragen voor een correcte, accurate en actuele administratie en ondersteuning.
Dit betekent:
- Je voorziet management en medewerkers van informatie over salaris, beloning, secundaire arbeidsvoorwaarden en HR-regelgeving
- Ondersteunen en uitvoeren van werkzaamheden met betrekking tot salarisadministratie en compensatie, om te zorgen voor tijdige en correcte salarisbetalingen.
- Het uitvoeren van de personeelsadministratie, binnen de geformuleerde richtlijnen, om een ​​volledige en actuele beschikbaarheid van personeelsinformatie te waarborgen.
- Beheren van de HR-systemen en -tools, om de beschikbaarheid van up-to-date HR-managementinformatie te realiseren.
- Ondersteuning van (internationale) HR-projecten
Wij zijn!
- Een internationale omgeving waarin u uw volledige potentieel kunt bereiken
- Een werkgever die samenwerkt met enkele van de grootste bedrijven ter wereld
- Een flexibele organisatie met een professionele en toch informele sfeer
- Een heel sterk en leuk team
Heb jij?
- Je hebt een HBO afgeronde opleiding, bij voorkeur op human resources gerelateerd gebied.
- 3 jaar ervaring in een administratieve functie (bij voorkeur binnen het HR)
- Je bent vloeiend in Engels en Duits lezen en schrijven (must have!)
- Uitstekende Microsoft Office-vaardigheden
- Relevante ervaring met het werken in een complexe (matrix)organisatie.
- Hoog vermogen om te plannen, te organiseren en naar resultaten toe te werken.
- Uitstekende communicatievaardigheden.
- Veel aandacht voor detail en plezier bij het onderzoeken van aan mensen gerelateerde onderwerpen.
- Pro-actief en klantgerichtheid.
- Je werkt graag met deadlines
- Je kan je makkelijk aanpassen aan veranderingen.
- Frans en / of een Scandinavische taal is een pre.
Verder:
- Empathisch en goed in het opbouwen van relaties
- Innovatief, ondernemend en gretig in het bedienen van uw klant.
- In staat om te multitasken
- Nauwkeurig
- Leergierig
- Flexibel
- In staat om de echte vraag achter de vraag te zien.
Deze opdracht is niet geschikt voor zzp contracten. Ben je als zzp'er geïnteresseerd kunnen wij je tarief uitbetalen obv een salaris.