HR Adviseur (tijdelijk) – regio Zwolle #KRTZ1562431

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 februari 2025
Reageren tot 16 februari 2025
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Zwolle
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 17 november 2025
Aantal uur 24 uur, 28 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Interim vacature: HR Adviseur (24 – 28 uur)

Soort: interim opdracht, interim vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:

Locatie: omgeving Zwolle
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: zsm
Einddatum: 11 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 28 uur
ZZP mogelijk: Nee, zie opmerking onder
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Reageer zo snel mogelijk, uiterste reactiedatum: 16 februari 2025 –  23:59 uur

HR-Adviseur Sociaal Domein – Bouw mee aan een toekomstgerichte organisatie

Maak impact als HR-adviseur in een dynamisch sociaal domein

Ben jij een ervaren en gedreven HR-professional die organisaties helpt groeien? Heb je affiniteit met het sociaal domein en zie je uitdaging in het ontwikkelen van beleid en het adviseren van leidinggevenden? Dan is deze tijdelijke functie iets voor jou!

Als HR-adviseur ondersteun en adviseer je de domeinmanager en teamleiders bij hun ontwikkelopgaven. Het sociaal domein staat voor een grote transitie, waarbij dienstverlening beter aansluit op de behoeften van inwoners. Dit vraagt om een sterke en wendbare organisatie, waarin leren en ontwikkelen centraal staan. Jij speelt hierin een cruciale rol door leidinggevenden te adviseren over strategische personeelsvraagstukken, talentontwikkeling, verzuim en rechtspositie.

Daarnaast werk je aan belangrijke beleidsopdrachten op arbeidsvoorwaardelijk gebied, zoals de reiskostenregeling, harmonisatie van arbeidsvoorwaarden en de implementatie van cao-afspraken rondom werktijden en beschikbaarheid. Je weet zelfstandig beleid vorm te geven en begeleidt het besluitvormingsproces van A tot Z.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Adviseren van de domeinmanager en teamleiders over personeelsvraagstukken, organisatieontwikkeling en HR-beleid.
  • Bijdragen aan de transitie binnen het sociaal domein door medewerkers en teams te ondersteunen in hun ontwikkeling.
  • Opstellen en implementeren van arbeidsvoorwaardenbeleid, zoals de reiskostenregeling en tijd-voor-tijdregeling.
  • Coördineren van de invoering van cao-afspraken rondom beschikbaarheidsdiensten.
  • Actief bijdragen aan een cultuur waarin medewerkers zichzelf en elkaar blijven uitdagen om de beste resultaten te behalen.

Praktische details

  • Start: In overleg.
  • Uren: In te vullen op basis van beschikbaarheid.
  • Locatie: Hybride, deels op locatie en deels vanuit huis.

Wil jij bijdragen aan een toekomstbestendige organisatie? Solliciteer nu en versterk ons HR-team tijdelijk met jouw expertise!


Let op: Geen opdracht voor zzp’ers

Deze opdracht kan niet op zzp-basis worden uitgevoerd vanwege regelgeving. Als je als zzp’er reageert en wordt geselecteerd, dien je in dienst te treden via Payroll, Detachering of een Uitzenden.

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Dit ben jij

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in HR.
  • Minimaal 3 jaar ervaring als HR-adviseur binnen een gemeentelijke organisatie.
  • Ervaring met het opstellen en implementeren van arbeidsvoorwaardenbeleid.
  • Een stevige sparringpartner die pragmatisch, zelfstandig en oplossingsgericht werkt.
  • Positief, verbindend en in staat om duidelijke richting te geven.

Wat wij vragen

  • Je gebruikt je eigen laptop en telefoon voor deze opdracht.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als HR-adviseur binnen een gemeentelijke organisatie is een pre.
  • Minimaal 2 jaar ervaring met het opstellen van arbeidsvoorwaardenregelingen.
  • Ervaring in het sociaal domein is een pre.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Apeldoorn    Uiterste reactiedatum: 1 apr 2025    Expertise: Content specialist, Content creator, Overig (Design & Multimedia), Overig (Webredactie)
Locatie: Alkmaar    Uiterste reactiedatum: 20 mrt 2025    Expertise: Project secretaris, Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 24 mrt 2025    Expertise: Management (Communicatie & PR), Communicatieadviseur, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 21 mrt 2025    Expertise: Employer Branding Specialist, Corporate recruiter, Recruiter, Overig (Recruitment)

Onze partners