Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Human resource management > HRM adviseur, Human resource management > Overig (HRM)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Interim vacature: HR Adviseur (24 – 28 uur)
Soort: interim opdracht, interim vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:
Locatie: omgeving Zwolle
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: zsm
Einddatum: 11 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 28 uur
ZZP mogelijk: Nee, zie opmerking onder
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w
Reageer zo snel mogelijk, uiterste reactiedatum: 16 februari 2025 – Â 23:59 uur
HR-Adviseur Sociaal Domein – Bouw mee aan een toekomstgerichte organisatie
Maak impact als HR-adviseur in een dynamisch sociaal domein
Ben jij een ervaren en gedreven HR-professional die organisaties helpt groeien? Heb je affiniteit met het sociaal domein en zie je uitdaging in het ontwikkelen van beleid en het adviseren van leidinggevenden? Dan is deze tijdelijke functie iets voor jou!
Als HR-adviseur ondersteun en adviseer je de domeinmanager en teamleiders bij hun ontwikkelopgaven. Het sociaal domein staat voor een grote transitie, waarbij dienstverlening beter aansluit op de behoeften van inwoners. Dit vraagt om een sterke en wendbare organisatie, waarin leren en ontwikkelen centraal staan. Jij speelt hierin een cruciale rol door leidinggevenden te adviseren over strategische personeelsvraagstukken, talentontwikkeling, verzuim en rechtspositie.
Daarnaast werk je aan belangrijke beleidsopdrachten op arbeidsvoorwaardelijk gebied, zoals de reiskostenregeling, harmonisatie van arbeidsvoorwaarden en de implementatie van cao-afspraken rondom werktijden en beschikbaarheid. Je weet zelfstandig beleid vorm te geven en begeleidt het besluitvormingsproces van A tot Z.
Jouw verantwoordelijkheden
- Adviseren van de domeinmanager en teamleiders over personeelsvraagstukken, organisatieontwikkeling en HR-beleid.
- Bijdragen aan de transitie binnen het sociaal domein door medewerkers en teams te ondersteunen in hun ontwikkeling.
- Opstellen en implementeren van arbeidsvoorwaardenbeleid, zoals de reiskostenregeling en tijd-voor-tijdregeling.
- Coördineren van de invoering van cao-afspraken rondom beschikbaarheidsdiensten.
- Actief bijdragen aan een cultuur waarin medewerkers zichzelf en elkaar blijven uitdagen om de beste resultaten te behalen.
Praktische details
- Start: In overleg.
- Uren: In te vullen op basis van beschikbaarheid.
- Locatie: Hybride, deels op locatie en deels vanuit huis.
Wil jij bijdragen aan een toekomstbestendige organisatie? Solliciteer nu en versterk ons HR-team tijdelijk met jouw expertise!
Let op: Geen opdracht voor zzp’ers
Deze opdracht kan niet op zzp-basis worden uitgevoerd vanwege regelgeving. Als je als zzp’er reageert en wordt geselecteerd, dien je in dienst te treden via Payroll, Detachering of een Uitzenden.
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
Dit ben jij
- Minimaal een afgeronde hbo-opleiding in HR.
- Minimaal 3 jaar ervaring als HR-adviseur binnen een gemeentelijke organisatie.
- Ervaring met het opstellen en implementeren van arbeidsvoorwaardenbeleid.
- Een stevige sparringpartner die pragmatisch, zelfstandig en oplossingsgericht werkt.
- Positief, verbindend en in staat om duidelijke richting te geven.
Wat wij vragen
- Je gebruikt je eigen laptop en telefoon voor deze opdracht.
- Minimaal 5 jaar ervaring als HR-adviseur binnen een gemeentelijke organisatie is een pre.
- Minimaal 2 jaar ervaring met het opstellen van arbeidsvoorwaardenregelingen.
- Ervaring in het sociaal domein is een pre.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.