Hoofd Horeca Logistiek Manager #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 19 april 2018
Reageren tot 25 april 2018
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 4 juni 2018
Eind datum 28 december 2018
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Manager
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De organisatie is per 4 juni op zoek naar een interim Hoofd Horeca Logistiek Manager voor de afdeling Horeca Operations.

Als Hoofd Horeca Logistiek Manager ga je warehousing en fijndistributie DC Lieshout, De Meern en Tankbier transport aansturen. Je houdt hierbij rekening met de geldende bedrijfsregels en procedures. Je draagt zodanig zorg voor beoordeling, bewaking en planning van alle werkzaamheden van Horeca Logistiek (alle DC’s), dat met minimale kosten een maximale servicegraad wordt bereikt. 

Je rapporteert aan de Manager Horeca Operations en geeft zelf leiding aan +/- 70 fte medewerkers. Vanuit je positie heb je te maken interne en externe klanten. De interne klant omvat Binnendienst, Service & Evenementen, Horeca Verkoop, Bedrijfsbureau en Retail. De range van producten omvat producten, handelsdranken (fris, wijn, gedistilleerd, etc.) en promotiematerialen.

Wat worden je kerntaken?

  • Aansturen, plannen en beheersen van de werkzaamheden van de distributiecentra
  • Procesaansturing, – optimalisatie en innovatie
  • Controleren en toezien op naleving veiligheid, Arbo-richtlijnen en overige werkinstructies
  • Leidinggeven aan en aansturen van de medewerkers binnen Horeca Logistiek

Belangrijkste kennis en vaardigheden

  • Afgeronde HBO logistiek en/of management opleiding
  • Minimaal vijf jaar ervaring in het leidinggeven in een logistieke omgeving
  • Kennis van automatisering
  • Ervaring in aansturing >50 medewerkers

Competenties

Zelfstandig en probleemoplossend vermogen

Resultaatgericht

Overtuigingskracht en beïnvloeder

Het team

Je stuurt een team van ca. 70 medewerkers aan met de volgende disciplines:

  • 40 transportmedewerkers
  • 20 magazijnmedewerkers
  • 10 administratief medewerkers

De startdatum is 4 juni 2018, je dient dan beschikbaar te zijn. 

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 1 dec 2020    Expertise: UX designer, Overig (Design & Multimedia)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Projectmanager ICT, Overig (ICT - Projectmanagement)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: BI consultant, Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Veenendaal    Uiterste reactiedatum: 2 dec 2020    Expertise: Implementatie consultant, Overig (ICT - Projectmanagement), Consultant, Overig (ICT - Algemeen & Changemanagement), Overig (Management & Consulting)

Onze partners