Helpdeskmedewerker voor gemeente #8498

This job has been Expired

Helpdeskmedewerker voor gemeente #8498

  • Publicatie datum:
  • Aantal keer bekeken 118
0 Reacties
Den Haag, Zuid-Holland, Nederland
Opdracht omschrijving

 Bedrijf: Gemeente

Locatie: Regio Den Haag
Type: Tijdelijk
Salaris: Goed
Aantal uur per week: 28
Start datum: 9 januari 2017
Eind datum: 1 juni 2017
Uiterste reactie datum: Zo snel mogelijk reageren
Verlenging: Mogelijk

Opleidingsniveau: MBO+
Functieschaal: ingedeeld in functieschaal 6.


 

Voor deze opdrachtgever hebben wij een opdracht voor

Helpdeskmedewerker

beschikbaar waarvoor we een beschikbare professional (zzp) zoeken die aan de gestelde eisen voldoet.

Organisatie
De gemeente ligt in het groen, midden in de Randstad. De gemeente is vanuit alle richtingen goed bereikbaar. De gemeente staat bekend om haar aantrekkelijke woningbouwprojecten en uitstekende woonkwaliteiten, zoals de vriendelijke sfeer, veiligheid, een rijk verenigingsleven, goede sportaccommodaties en overige voorzieningen. Alles dichtbij huis, met de grote steden binnen handbereik.

De gemeente dankt haar stevige economische positie voor een belangrijk deel aan de glastuinbouw. Daarnaast zijn er diverse bedrijventerreinen. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Kortom: een dynamische gemeente waar het plezierig wonen en werken is.

Het taakveld Automatisering houdt zich bezig met het beheren van de ICT- omgeving en is onderverdeeld in een eerste lijn (helpdesk) en tweede lijn. Er is sprake van een “fullskilled” helpdesk. D.w.z. dat zij niet alleen calls aannemen en registeren, maar ook een groot deel van de calls zelf of in overleg met systeembeheer oplossen. Het taakveld Automatisering bestaat uit vijf man. Hiervan zitten twee medewerkers op de helpdesk. De anderen zijn belast met systeem- en netwerkbeheer en technisch applicatiebeheer. De gemeente werkt op basis van Citrix virtual desktop. Grotendeels alle componenten zijn nog “in house”.

Opdracht
Als helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers op het gebied van ICT. Er wordt gewerkt met TOPdesk als registratietool. Onze helpdeskmedewerkers doen meer dan alleen callregistratie. Er wordt verwacht dat alle basale klantvragen m.b.t. werkplekondersteuning direct door de helpdeskmedewerkers opgelost kunnen worden. Daarnaast vindt er nauwe afstemming plaats met de tweede lijn. Helpdeskmedewerkers zijn aanwezig bij het automatiseringsoverleg en hebben een signaalfunctie richting de teamleider. De gemeente heeft rond de driehonderd devices in beheer, telefoons (android en iOS), iPads en laptops. Daarnaast heeft elke medewerker een thin client waarmee ingelogd kan worden op onze Citrix omgeving. De thin clients zijn Windows8 embedded.

Knock-outcriterium
1. Beschikbaar op de maandag, dinsdag, woensdagochtend, donderdag, vrijdagochtend

Gunningscriteria
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als helpdeskmedewerker met de tool TOPdesk
3. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een overheidsorganisatie
4. Basale kennis m.b.t. VMware en Citrix
5. Per 9 januari voor 28 uur inzetbaar
6. Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: maandag, dinsdag, woensdagochtend, donderdag, vrijdagochtend.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 04-01-2017 van 09.00 uur tot 15.00 uur.

Overige informatie
De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.