Functioneel beheerder ZorgNed | KROOTZ Interim & ZZP

Functioneel beheerder ZorgNed #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 18 oktober 2018
Reageren tot 13 november 5600
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 29 oktober 2018
Eind datum 31 december 2018
Opleidingsniveau MBO, HBO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

Aanleiding
Recentelijk hebben wij een conversie doorgevoerd van de Suite4Zorg (Centric) en Wizportaal (Solviteers) naar ZorgNed. Om het systeem optimaal in te richten en te laten werken, zijn wij op zoek naar een specialist met technische kennis van ZorgNed voor het Sociaal Domein, die alle functionaliteiten kent en die samen met de andere functioneel beheerder, de organisatie goed kan  adviseren en ondersteunen. Iemand die goed luistert naar de gebruikers en die adviseert in oplossingen.
Opdracht
Als Functioneel beheerder ben je verantwoordelijk voor het in stand houden en doen functioneren van de software van ZorgNed. Belangrijke taken zijn: exploitatie en in stand houden van de applicatieomgeving, test- en onderhoudswerkzaamheden, begeleiden van medewerkers, het uitvoeren van research en rapportering. Hierbij valt o.a. te denken aan:
  • Het verzamelen en oplossen van problemen die ontstaan zijn vanuit de conversie WizPortaal naar ZorgNed;
  • Het verzamelen en oplossen van problemen die ontstaan zijn vanuit de conversie Suite4Zorg naar ZorgNed;
  • Het verzamelen van gebruikerswensen en ondersteunen/adviseren ten aanzien van gebruikersopleidingen voor het betreffende pakket;
  • Het zorgdragen voor de juiste invoering of afvoering van pakket-parameters, zonder verstoring in de lopende toepassingen te veroorzaken;
  • Het centraal beheren van de door de leverancier verschafte informatie en het ter inzage leggen daarvan voor bestaande en toekomstige gebruikers van de pakketten;
  • Het geïnformeerd blijven over de te verwachten ontwikkelingen in of rond het pakket. Dit om bij de beleidsbepaling zo goed mogelijk op deze ontwikkelingen kunnen in te kunnen spelen;
  • Account beheer en Autorisatiebeheer.
Eisen
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in het sociaal domein bij een gemeenten;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau op het gebied van automatisering;
3. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met functioneel beheer van ZorgNed bij een gemeente;
4. Minimaal 36 uur per week beschikbaar;
5. Beschikbaar per 1 november 2018
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: den-haag    Uiterste reactiedatum: 30 nov 2022    Expertise: Data analist, Overig (Management & Consulting), Overig (ICT - Data & Analyse)
Locatie: Nederland    Uiterste reactiedatum: 30 dec 2021    Expertise: Servicedesk medewerker, Overig (ICT Support & Ondersteuning)

Onze partners