Functioneel Beheerder Suites | KROOTZ Interim & ZZP

Functioneel Beheerder Suites #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 4 juli 2018
Reageren tot 10 juli 2018
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 8 augustus 2018
Eind datum 8 februari 2019
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Medior
Branche Gemeente
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

Opdracht
Vanwege implementatie van een aantal nieuwe programma’s zoekt de organisatie versterking voor de unit applicatiebeheer. We zoeken een gedreven functioneel beheerder met kennis van en ervaring met inrichting, beheer en onderhoud van systemen in het sociaal domein. De eerste periode zal de hoofdtaak zijn het testen van Suites voor het Sociaal Domein, het onderhoud van Suite en gebruikersondersteuning. Ook draag je bij aan het inwerken van een nieuwe medewerker op Suites voor het Sociaal Domein. Daarnaast ben je breed inzetbaar als functioneel beheerder in het sociaal domein.

Algemene taakomschrijving:

Advies en behoeftemanagement

  • adviseren over de functionele inrichting van de systemen van de afdeling, met name de Suites voor het sociaal domein;
  • signaleren van knelpunten en adviseert over het aanbrengen van veranderingen in apparatuur, (systeem)programmatuur en infrastructurele voorzieningen;
  • vervullen rol van intermediair tussen gebruikers, automatiseringsdeskundigen/leveranciers en interne partijen;
  • inventariseren behoefte van gebruikers en vertalen deze naar functionele specificaties;

Beheer en onderhoud functionaliteit

  • registreert en bewaakt de werking van het systeem en de applicatie en draagt zorg voor het voorkomen en/of verhelpen van storingen in apparatuur en programmatuur;
  • inventariseert ontwikkelingen in de markt met betrekking tot nieuwe toepassingen en applicaties;
  • werkt mee aan het ontwikkelen, testen en implementeren van (nieuwe) applicaties;
  • stemt af met technisch beheer over te gebruiken platforms (bijv. databases);
  • verzorgt en bewaakt de koppelingen tussen applicaties binnen en buiten de afdeling;
  • ontwikkelt nieuwe functionaliteit binnen standaard omgeving (bijv. Sharepoint, Cognos, enz.)

Ondersteuning bij het gebruik en het beheer van automatiseringsmiddelen

  • registreert en bewaakt incidenten en meldingen van gebruikers in interne meldingensysteem;
  • beheert gebruikers en autorisaties op applicatie en systeemniveau;
  • draagt zorg voor beheer en actualisatie systeemdocumentatie (regie en/of uitvoering);
  • registreert de werking van applicatie en draagt zorg voor het voorkomen/verhelpen van storingen in apparatuur en programmatuur;
  • draagt zorg voor een correct gebruik van de applicatie, o.a. door middel van instructie en begeleiding;
  • schrijft gebruikershandleidingen en werkinstructies.

Eisen
1. Minimaal 1 jaar werkervaring met het beheer van het programma Suites voor het sociaal domein in gemeenten
2. Uiterlijk per 8 augustus beschikbaar
3. Minimaal 32 uur per week beschikbaar

4. Minimaal afgeronde HBO bachelor op het gebied van automatisering
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als functioneel beheerder in het sociaal domein in gemeenten in de laatste 5 jaar

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners