Functioneel Beheerder SAP CRM #5453

This job has been Expired

Functioneel Beheerder SAP CRM #5453

  • Publicatie datum:
  • Aantal keer bekeken 107
0 Reacties
Zwolle, Overijssel, Nederland
Opdracht omschrijving

Standplaats: Zwolle en Groningen
Startdatum: 2 mei 2016
Einddatum: 31 augustus 2016, (met optie verlenging)
Uren per week: 40 uur p/w

Afdelingsinformatie:
Wat ons bij Enexis drijft is energie te kunnen brengen naar de plekken waar mensen licht en warmte nodig hebben. Elke dag weer werken we aan een slimmer, duurzamer en veilig energienetwerk. Dat doen we met 4300 medewerkers en met vakmanschap en vanuit betrokkenheid. We zorgen dat iedereen energie kan afnemen en, als het zelf energie produceren in een  stroomversnelling komt, ook kan terug leveren.  Het bedrijfsonderdeel ICT van Enexis is verantwoordelijk voor het inrichten en onderhouden van een effectieve en efficiënte informatievoorziening.  Het team functioneel beheer SAP CRM maakt deel uit van de ICT Service-operation afdeling Klant en Markt samen met nog 9 andere ondersteunende ICT afdelingen.
Er wordt verwacht dat je uitdaging ziet in deze dynamiek en maximaal bijdraagt aan gewenste stabiele systeemprestaties.

Functieomschrijving
Als Functioneel Beheerder SAP CRM ben je verantwoordelijk voor de stabiliteit en continuïteit van zowel bestaande functionaliteiten als innovaties in de gehele complexe keten. Je analyseert incidenten, neemt preventieve acties daarop en voert wijzigingen door. Een ander deel van de functie van Functioneel Beheerder SAP CRM is gebruikersondersteuning. Door middel van evaluatie en het gebruik van de functionaliteit zorg je voor de beste resultaten. Je onderhoudt contact op zowel tactisch en operationeel  niveau, zowel functioneel als gericht op de gebruikers. Met externe leveranciers heb je contact in verband met het afstemmen van problemen en incidenten.

Functie-eisen:
3 tot 5 jaar ervaring met SAP CR
-3 tot 5 jaar ervaring als functioneel beheerder
-Per direct beschikbaar

Wensen/ pré’s:
Kennis en ervaring met Enexis processen is een grote pré.
-Voor deze functie vragen wij een opleiding HBO, Bedrijfskunde of Bedrijfskundige Informatica aangevuld met ICT gerichte opleidingen. Jouw specialisme in kennis gaat verder in SAP CRM namelijk; interaction center webclient, CRM Middleware, serviceproces binnen SAP CRM, basiskennis SAP, webservices, Javascript).
-Je hebt een goede kennis van informatievoorziening en ICT. Daarnaast heb je kennis van beheerprocessen (ITIL, Agile, DevOps).
Een goede affiniteit met ABAP (debuggen en lezen van code).

Competenties:
Je bent in staat om je eigen werk te plannen en te organiseren. Voor deze functie ben je tevens in staat om goede probleemanalyses te maken. Natuurlijk ga je voor resultaat en hebt je daarbij oog voor de klant. Je weet van aanpakken en bent een doorzetter. Je bent communicatief vaardig. Een goede samenwerking is voor jou vanzelfsprekend daarbij ben je een teamplayer en sparring-partner voor de andere functioneel beheerder. Je bent flexibel ingesteld.