Frontoffice medewerker ICT

Frontoffice medewerker ICT

  • Publicatie datum:31 januari 2018
  • Aantal keer bekeken 4129
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Medior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 12 February 2018
    Eind datum 12 May 2018
    Branche ervaring Onderwijs | Educatie
Rotterdam, Nederland
Opdracht omschrijving

Beschrijving:
Het Front Office is noodzakelijk voor een optimale dienstverlening. De organisatie is continu in beweging en bezig met verbetering van haar dienstverlening. De ambitie is om het Front Office een grote rol te geven in continue verbetering over de volle breedte; het betreft alle units. Het Front Office is hierin een drijvende kracht. Zij is de oren en ogen van de klant en bij uitstek geschikt om het belang van de klant over te brengen naar de Backoffice. Zowel bij de Front Office als bij de Backoffices draait het om klanttevredenheid en begrip van de behoefte van de klant.

 

Achtergrond bij de inhuurbehoefte
We zijn op zoek naar een ervaren Front Office medewerker die het leuk vindt om in een divers team te werken aan klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen die door klanten worden gemeld.

Relevante programmatuur
Binnen het Front Office wordt gebruik gemaakt van Planon en TopDesk.

Positionering van de medewerker

Je komt te werken op het Front Office. Samen met ruim twintig collega’s verzorg je de afhandeling van meldingen die door de klant worden gedaan. De meldingen hebben betrekking op de facilitaire en ICT-dienstverlening.
Je hebt contact met backoffices indien je de melding zelf niet kan afhandelen en ziet vervolgens toe op de voortgang van de afhandeling. Naast je reguliere taken draag je bij aan de ontwikkeling van het Front Office door jouw input in het kennismanagementsysteem

Omschrijving van taken en producten
– Afhandelen van eerstelijns meldingen via telefoon, e-mail en aan de balie
– Registeren van meldingen in Planon en Topdesk
– Aanname van ICT-hardware bestellingen en afhandelen administratie
– Voortgangsbewaking van meldingen en terugkoppeling aan klanten
– Uitgifte van apparatuur en materiaal
– Ondersteuning bij facilitaire- en ICT-projecten
– Gebruikersondersteuning on-site

Je beschikt over een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau. Je spreekt en schrijft op een duidelijke klantgerichte wijze. Je voelt je eigenaar van de meldingen die op het Front Office worden gedaan. Je werkt in een team waarin men elkaar helpt dit betekent dat je je hulp aanbiedt maar zeker ook vraagt wanneer dat nodig is.

Daarnaast breng jij het volgende mee:
– Je hebt ervaring met het telefonisch te woord staan van klanten;
– Je hebt ervaring met ondersteunende systemen zoals Planon en Topdesk
– Je bent ITIL Foundation gecertificeerd
– Je hebt naast kennis van ICT-gerelateerde meldingen ook enige affiniteit met facilitaire vragen
– Je weet van aanpakken en hebt een praktische instelling.

 

Intakegesprekken zullen plaats vinden op 8 en 9 februari 2018 tussen 09:00 en 17:00.