Financieel Medewerker (tijdelijk) #KRTZ2721819

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 januari 2023
Reageren tot 9 januari 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Breda
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 16 mei 2023
Aantal uur 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau HBO
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Een grote organisatie waar op financieel administratief vlak veel gebeurt. Hier kun jij je als financieel medewerker volledig uitleven. Dat betekent dat jij in deze functie samenwerkt met zo’n 40-tal collegae van de Financiële Administratie.

In deze functie werk je niet alleen samen met hen, maar ook met de financieel adviseurs en de vak – afdelingen, en zorg je ervoor dat de financiële processen op orde zijn en er een volledige, tijdige en juiste financiële administratie is.

Wat ga je doen

Concreet houd jij je bezig met:

  • Het toetsen van de Financiële Administratie en/of projectenadministratie (kredieten, investeringen) op volledigheid, juistheid en tijdigheid (budgetcontrole);
  • Het beheren van de balans- en tussenrekeningen zodanig dat deze voldoen aan voorwaarden (volledig, tijdig, juist en inzicht geven in het vermogen en resultaat);
  • Het verzorgen van de aansluiting van de branchesystemen met het financieel systeem;
  • Het uitvoeren van Interne Controles / audits en het opzetten van controles t.b.v. de periodiek op te stellen (controle) rapportages o.a. conform het Controle Plan Financiële Administratie;
  • Het leveren van bijdragen aan de cyclische producten.
  • Het onderzoeken en doorvoeren van de verbeteringen in de financieel – administratieve processen van de Financiële Administratie
  • Je vervult een poortwachter rol, je zorgt er o.a. voor dat er gewerkt wordt volgens wet- en regelgeving en je bewaakt de interne afspraken;
  • Het voorbereiden/analyseren van gegevens, a.d.h.v. standaard overzichten, t.b.v. de periodieke bespreking. Uitgangspunt is het bespreken van deze overzichten, samen met de adviseur, in de afdelingen binnen de organisatie;

 

    FUNCTIE EISEN / -WENSEN:

    We zoeken jou!

    Elke dag leren. Dat is voor jou vanzelfsprekend. Want jouw vakgebied blijft in beweging en jij houdt de wet- en regelgeving en andere ontwikkelingen maar al te graag bij. Je cijfers zijn op orde en je weet deze te vertalen voor collega’s die er niet zoveel verstand van hebben als jij. Je legt makkelijk contact met diverse onderdelen binnen de organisatie. Zo ontdek jij waar we onze werkzaamheden en processen kunnen verbeteren. En je deinst er niet voor terug dit ook op te pakken. Je inspireert collega’s om mee te doen. Bovendien draag jij met jouw interesse in nieuwe vormen van digitalisering bij aan de doorontwikkeling van onze hele afdeling. Daarnaast heb je:

    • Omdat we kort voor de jaarrekeningperiode zitten zoeken we een collega die direct inzetbaar is en met zijn/haar ervaring meteen aan de slag kan, handen uit de mouwen. En je inwerkperiode? Die organiseren we natuurlijk op kantoor, niet digitaal. Zo zorgen wij dat jij goed bij ons kunt landen.
    • Een hbo-diploma in de richting van Bedrijfseconomie, Bedrijfsadministratie, Finance of Accountancy.
    • Zeer goede kennis van Excel.
    • Minimaal 1 jaar vergelijkbare taken uitgevoerd zoals het uitvoeren van Interne Controles / audits en het opzetten van controles t.b.v. de periodiek op te stellen (controle) rapportages, budgetcontroles, beheren van balans- en tussenrekeningen.
    • Ruime ervaring met financieel-administratieve werkzaamheden en processen, bij voorkeur binnen een Gemeentelijke organisatie

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of eventuele belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie.

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

    Onze partners