Ervaren Teamleider P&O #KRTZ

Opdracht informatie

Gepubliceerd op 8 november 2018
Reageren tot 13 november 9200
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 3 december 2018
Eind datum 3 juni 2019
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

De afdeling Bedrijfsvoering zorgt ervoor dat het bestuur, management en medewerkers van de gemeentelijke organisatie goed worden ondersteund en geadviseerd op het gebied van Financiën, Control, Inkoop, Juridische Zaken en Personeel & Organisatie.
De vacature voor Teamleider P&O valt onder het team P&O van de afdeling Bedrijfsvoering. Het team P&O bestaat uit 9 personen en is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en uitvoering van het HRM beleid en adviseert het management hierover, neemt deel aan of is trekker van verandertrajecten binnen de organisatie en voert de personeels- en salarisadministratie uit.
Opdracht
De interim Teamleider P&O heeft de opdracht om gedurende 6 maanden:
  • Leiding te geven aan het team P&O met aandacht voor de bevordering van de onderlinge samenwerking;
  • Te zorgen dat de P&O (beheer)processen op orde komen en worden geoptimaliseerd;
  • Een meerjarige HR agenda op te stellen met de bijbehorende roadmap;
  • Een organisatieplan op te stellen voor het team P&O met in ieder geval:
    • Een visie op de doorontwikkeling van HR binnen de organisatie en daaruit afgeleide HR doelstellingen;
    • Een formatieplan in aansluiting op de doelstellingen van het team;
    • Zicht op beschikbare en benodigde competenties afgestemd op de doelstellingen van het team;
    • Zicht op de ontwikkelbehoefte van het team afgestemd op de doelstellingen van het team.
Resultaat van de opdracht is dat het team P&O de processen op orde heeft en een plan heeft voor de toekomst.
Eisen
1. Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Teamleider/Manager P&O in de afgelopen 10 jaar;
3. Aantoonbare werkervaring met het op orde brengen van P&O beheerprocessen binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 5 jaar;
4. Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een visie op HR en het opstellen van een hierop afgestemde meerjarige HR agenda
Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 23 nov 2020    Expertise: Teamleider, Organisatieadviseur, Bestuurssecretaris, Overig (Management & Consulting)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Den Haag    Uiterste reactiedatum: 26 nov 2020    Expertise: Communicatieadviseur, Overig (Communicatie)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 29 nov 2020    Expertise: HRM adviseur, Overig (HRM)

Onze partners