Directiesecretaresse (interim / ZZP) | KROOTZ Interim & ZZP

Directiesecretaresse (interim / ZZP) #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 7 december 2017
Reageren tot 28 februari 2018
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 7 januari 2018
Eind datum 7 juli 2018
Opleidingsniveau MBO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Branche Financiële dienstverlening
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Voor diverse regio’s: Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Holland, Noord-Brabant, Gelderland, Drenthe etc. Zoeken wij Directiesecretaresses voor de bank (ruime bank ervaring is vereist).

De functie
Als directiesecretaresse organiseer je proactief de ondersteuning van de directie. Je biedt met veel energie volledige secretariële en administratieve ondersteuning, waarbij je veel ruimte hebt om zaken naar eigen inzicht te organiseren en prioriteren. Je beheert de agenda van de directie en stemt veel af met collega’s en met klanten en organisaties binnen ons werkgebied. Tevens verzorg je de verslaglegging van diverse overleggen. Daarnaast heb je een actieve rol in het voorbereiden en begeleiden van het overleg met de ledenraad. En je levert een bijdrage aan de organisatie van medewerkersbijeenkomsten.

Het is een afwisselende functie waarin we van je verwachten dat je niet alleen ondersteunt, maar ook actief meedenkt en met creatieve oplossingen en verbetervoorstellen komt. Je werkt nauw samen met je twee collega directiesecretaresses en samen zorgen jullie voor een goedlopend directiesecretariaat.

Onze afdeling
Tezamen met twee directiesecretaresses werk je voor onze driekoppige directie. Je valt onder de afdeling Business Support.

Wij vragen
• Je hebt HBO werk- en denkniveau en enige jaren relevante werkervaring binnen de bank is een must;
• Je bent proactief, zelfstandig en maakt makkelijk contact;
• Je bent accuraat, creatief en kunt goed plannen, organiseren en prioriteren;
• Je hebt een goed gevoel voor verhoudingen (organisatiesensitief);

Je herkent jezelf in de twee kerncompetenties van de Rabobank, ‘Samenwerken’ en ‘Klantbelang centraal stellen’, en in de volgende competenties:
•    Resultaten realiseren;
•    Communicatiekracht;
•    Veranderkracht;
•    Organiseren en monitoren

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Rotterdam    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 23 sep 2021    Expertise: Recruiter
Locatie: Leeuwarden    Uiterste reactiedatum: 22 sep 2021    Expertise: HRM adviseur
Locatie: Lelystad    Uiterste reactiedatum: 21 sep 2021    Expertise: Secretaresse, Overig (Secretarieel)

Onze partners