Coordinator Outbound call

Coordinator Outbound call

  • Publicatie datum:11 januari 2018
  • Aantal keer bekeken 1161
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Manager
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 24 January 2018
    Eind datum 24 July 2018
    Branche ervaring Overheid
Amsterdam, Nederland
Opdracht omschrijving

Wat ga je doen?

Outbound service call is een nieuw contactkanaal. Via dit kanaal kan de organisatie  nog gerichter op het juiste moment specifiek informeren. De Teamleider Outbound Service verzorgt de inrichting en ontwikkeling van dit team. Verder heeft hij/zij de kerntaak om dagelijks en wekelijks inzicht te geven in de belangrijkste KPI’s en inzichten die zijn gerealiseerd tijdens de campagnes.

De Teamleider Outbound Service geeft uitvoering aan de ontwikkelde outbound campagnes. Hij doet mee in de voorbereiding van de campagne en brieft het team op de werkzaamheden. Tijdens campagnes stuurt hij het team aan op de belangrijkste KPI’s en koppelt de ervaringen en resultaten terug aan het campagne-team, zodat er tijdig kan worden bijgestuurd.

Wij vragen een jonge, energieke Teamleider die gemakkelijk schakelt tussen operatie en tactiek. Hij/zij communiceert makkelijk op diverse niveaus. Je vind het prettig om in een continue veranderende omgeving te werken en geeft zelf richting aan die verandering.

Eisen
– Minimaal HBO afgeronde opleiding, op het gebied van Small Business/ Retail management/Commerciele Economie of Hogere Hotelschool
– In het bezit van coaching en/of trainings vaardigheden certificering binnen het call domein
– Kennis van het aanmaken van belacties in SAGE CRM systemen
– Minimaal 3 jaar ervaring binnen telemarketing outbound call?
– Minimaal 3 jaar relevante en sturende werkervaring met aansturen van outbound teams met minimaal 10 fte