Coordinator e-factureren #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 30 oktober 2017
Reageren tot 9 november 2017
Bekeken Zichtbaar voor PRO
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 13 november 2017
Eind datum 13 mei 2018
Opleidingsniveau HBO
Ervaringsniveau Senior
Branche Gemeente
Verlenging Onbekend

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Opgave Administratie

De opgave Administratie is verantwoordelijk voor het juist en tijdig leveren van de benodigde informatie aan het management, zodat deze in staat wordt  gesteld de organisatie goed aan te sturen. De opgave faciliteert dit door zorg te dragen voor een adequate uitvoering van de financiële administratie en de personele administratie, en een goede verbinding tussen deze administraties.

 

Bij de financiële administratie vindt de boekhouding plaats, wordt de jaarrekening opgesteld en wordt informatie opgeleverd voor de begroting en tussenrapportages. Hier worden facturen en bankafschriften verwerkt, nota’s verstuurd en worden openstaande posten ingevorderd.

 

Bij de personeelsadministratie wordt de personeels- en salarisadministratie gevoerd, worden declaraties verwerkt en worden vragen over salaris, verlof, PIMS, ziekmeldingen en het cafetariamodel afgehandeld.

 

Opdracht

De opdracht heeft betrekking op het organiseren van de mogelijkheid van e-factureren. Overheden zijn per 19 april 2019 verplicht om bij overheidsopdrachten e-facturen te kunnen ontvangen en verwerken.

 

Gedurende de opdracht zorg je voor:

Het opstellen van een plan van aanpak.

Het organiseren van besluitvorming in het Gemeentelijk Management Team.

Het formeren en organiseren van een projectteam.

Het doen van voorstellen voor de invoering van e-factureren.

Het organiseren van afspraken met externe partners voor de techniek rondom e-factureren.

Het betrekken van de interne organisatie bij de invoering van e-factureren.

Het voorbereiden van de onboarding van leveranciers op e-factureren.

Het implementeren van de nieuwe werkwijzen.

Het voorbereiden van de communicatie in de organisatie.

 

Eisen

1. Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding

2. Aantoonbare kennis en werkervaring met het implementeren van nieuwe systemen, werkwijzen en processen

3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met bedrijfsvoering processen in afgelopen 7 jaar

4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke organisatie

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Onze partners