Contractmanagement & Support medewerker | tijdelijk

Contractmanagement & Support medewerker | tijdelijk

  • Publicatie datum:22 november 2018
  • Reageer voor: 1 januari 1970
  • Aantal keer bekeken 226
0 Reacties
  • Start datum 10-12-2018
    Eind datum 01-07-2019
Opdracht omschrijving

De opdrachtomschrijving voor deze: Contractmanagement & Support medewerker

Wij hebben een leuke opdracht beschikbaar voor een Contractmanagement & Support medewerker die ervaring heeft met het werken binnen een complexe backoffice functie bij een leasecontract afdeling.

Je kunt werken met verschillende systemen, bent oplossingsgericht, kunt goed zelfstandig werken, heel flexibel ingesteld en waar werk ligt pak je deze op. Dagelijks zijn er veel deadlines en moet je goed onder druk kunnen werken waarbij kwaliteit en nauwkeurig werken heel belangrijk is.

Wat is de routing van een leasecontract?

Op de afdeling Sales Support is er contact met klanten die een leasecontract afsluiten. Dit leasecontract wordt in het systeem gezet waarbij de afdeling en het team het fysieke contract verder oppakken. Er wordt een volledige systeemcheck gedaan waarbij het dossier geactiveerd wordt. Als alles klopt dan wordt een verzoek tot uitbetaling gedaan bij de afdeling Finance.

Wanneer je de functie goed onder de knie hebt krijg je de kans de werkzaamheden te verbreden. Dit maakt het een hele leuke en diverse functie.

DAGELIJKSE WERKZAAMHEDEN

  • Activeren/ uitbetalen van nieuwe leasecontracten
  • Correcties uitvoeren
  • Brieven versturen naar klanten met uitleg voor de eerste betaling
  • Contract overnames (door nieuwe partij )
  • Object vervangingen binnen het leasecontract
  • Wijziging bankrekeningnummer
  • Digitale facturatie onderhouden
  • Oppakken van alle 2e lijns vragen, verzoeken en wijzigingen over lopende contracten en/of klanten met een actief portfolio.
  • Identificeren van mogelijkheden tot proces verbeteringen.
  • Het opbouwen en in stand houden van een goede samenwerking met andere afdelingen.
  • Uitvoeren van niet-standaard activiteiten op te zorgen voor een correcte behandeling, uitvoering en output van incidenten uitzonderingen.

JOUW ERVARING

  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een hectische backoffice functie.
  • Ervaring met klantcontact
  • Kennis en affiniteit van processen en systemen.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Sterk cijfermatig inzicht.
  • Omgaan met deadlines
  • Een teamspeler
  • Enthousiast
  • Pro actief
  • Klantgericht
  • Flexibel
  • Stress bestendig
  • Ondernemend en zelfstandig
  • In staat om feedback te geven.