Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Training / Educatie / Coaching > Overig (Training / Educatie / Coaching)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Werkgebied
• Coaching van medewerkers op uitvoering van processen én op klantcontact (‘soft skills’)
• Kwaliteitscontroles en steekproeven om kwaliteit te controleren en bij te sturen waar nodig
Werkzaamheden
• Coachen van KCC medewerkers op inhoud, proces, soft skills, compliancy, productiviteit, houding & gedrag, zelfredzaamheid en ontwikkeling
• Meeluisteren van gesprekken en geven van feedback
• Doen van steekproeven en kwaliteitscontroles
• Vastleggen van coachingsafspraken met medewerker
• Monitoren van klantfeedback (Totta) om hieruit trends te halen
• Voeden van het klantprocesmanager en procesexperts met verbeterideeën
• Voeden van de ondersteuners voor het aanpassen van werkinstructies
Doelstelling
• Verhogen van klanttevredenheid
• Verhogen van medewerker tevredenheid
Samenwerking met teammanagers
• Teammanagers sturen op strategie, ontwikkeling van KCC als geheel, houding en gedrag, teamdoelstellingen en behaalde resultaten
• Coach / kwaliteitsmanager coacht medewerkers op kwaliteit en inhoud van het werk, zoals op gesprekstechnieken, first time right, kwaliteit van antwoorden en klachtafhandeling