Change Manager

This job has been Expired

Change Manager

  • Publicatie datum:14 februari 2018
  • Aantal keer bekeken 752
0 Reacties
  • Opleidingsniveau HBO
    Ervaringsniveau Medior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 19 March 2018
    Eind datum 31 December 2018
    Branche ervaring Financiele dienstverlening
Amsterdam
Opdracht omschrijving

Functieomschrijving
De Change Managers zijn verantwoordelijk voor:
– de coördinatie van alle ICT geregistreerde changes, vanaf de intake tot en met het afsluiten van uitgevoerde change.
– het maandelijks rapporteren over de kwaliteit en kwantiteit van het changemanagement proces aan sectiehoofden en de ICT directie.
– het coördineren van het 2-wekelijkse Change Advisory Board (CAB) en kun je indien noodzakelijk het CAB voorzitten.
– het optimaliseren van het bestaande changemanagement proces (ITIL/ISO20000), zowel in de beschrijvingen als de ITSM tooling. Je bent hierbij in staat om door middel van een Lean Six Sigma analyse, potentiele problemen te onderzoeken en succesvolle verbeteracties projectmatig in gang te zetten.

Ze doen dit natuurlijk niet alleen, ze werken nauw samen met de collega’s binnen ICT Operations, Corporate Services en met Infrastructuur- en Applicatie beheerders. Zij rapporteren direct aan het sectiehoofd.

De kandidaten zijn integer en kunnen op een begrijpelijke en acceptabele wijze een boodschap overbrengen. Zij beschikken over uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in de Nederlandse taal. Ze beschikken over een sterk analytisch vermogen om situaties goed in te schatten en te interpreteren. Het niveau is HBO werk- en denkniveau, ze zijn ervaren procesmanagers en beschikken over ITIL certificeringen op intermediate level. Daarnaast is het een sterke pre als de kandidaten minimaal 2 verbeterprojecten (ITIL/ISO20000) uitgevoerd hebben (vanaf 2013).

Eisen
– De kandidaat beschikt over een hbo werk- en denkniveau.
– De kandidaat beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden in de Nederlandse taal.
– De kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring (opgedaan vanaf 2013) als ICT Change Manager in organisaties met minimaal    1.000 medewerkers of financiële instellingen.
– De kandidaat beschikt over de volgende competenties: Helicopterview, initiërend, klantgericht, teamspeler, resultaatgericht, authenticiteit,
– De kandidaat is 32 uur per week beschikbaar.

Wensen
– De kandidaat beschikt over 2 jaar extra aantoonbare relevante werkervaring als ICT Change Manager bovenop het minimum van 3 jaar aantoonbare relevante werkervaring.
– De kandidaat beschikt over meerdere ITILv3 certificeringen op Intermediate level.
Vanuit de Service Lifecycle stream:
• Vanuit de Service Lifecycle stream: Service Strategy
• Vanuit de Service Lifecycle stream: Service Design
• Vanuit de Service Lifecycle stream: Service Transition
• Vanuit de Service Lifecycle stream: Service Operation
• Vanuit de Service Lifecycle stream: Continual Service Improvement
Of de Service Capability Stream:
• Vanuit de Service Capability Stream: Operational Support and Analyse
• Vanuit de Service Capability Stream: Service Offerings and Agreements
• Vanuit de Service Capability Stream: Release, Controle and Validation
• Vanuit de Service Capability Stream: Planning, Protection and Optimalization

– De kandidaat beschikt over Lean Six Sigma Green belt certificering.
– De kandidaat beschikt over minimaal 2 jaar aantoonbare relevante werkervaring (opgedaan vanaf 2010) met de ITSM tooling van HP Servicemanager 9 (SM9)