Applicatiebeheerder interim #KRTZ

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 17 oktober 2018
Reageren tot 21 oktober 2018
Bekeken 942
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Nederland
Start datum 1 november 2018
Eind datum 31 oktober 2019
Opleidingsniveau MBO, HBO, Universitair | WO
Ervaringsniveau Medior, Senior
Verlenging Onbekend

Opdracht omschrijving

Functioneel beheer team als onderdeel van een operationeel team binnen HR (Services), team bestaat uit: 5 personen

Omschrijving:
Verantwoordelijk voor het functioneel beheer van de betreffende applicaties SAP SuccessFactors, TopDesk en SharePoint HR Services, ondersteuning van de key-users en gebruikersondersteuning teneinde kwaliteit van de applicatie te waarborgen.

Werkzaamheden:
– Opvolgen en oplossen van incidenten en problemen vanuit 1e lijns support. De applicaties betreffen Cloud-oplossingen (SaaS) en onderlinge interfaces.
– Verzorgen van eindgebruikersondersteuning en het verhelpen van functionele problemen en vraagstukken voor betreffende applicatieomgeving met als doel de applicatie optimaal te laten gebruiken en eindgebruikers tevredenheid te verhogen.
– Onderhouden van contacten met de interne leveranciers (ICT) en in enkele gevallen operationele contacten externe leveranciers van ondersteunende diensten.
– Maken en onderhouden van werkinstructie documentatie met als doel een effectief gebruik van de applicatie door eindgebruikers te bewerkstelligen en de informatie mbt de applicatieomgeving vast te leggen ten behoeve van kennisoverdracht.
– Meewerken aan functionele acceptatietesten van nieuw gerealiseerde oplossingen, ingevoerde wijzigingen, eventuele dataconversies met als doel functionele aanpassingen in de applicatieomgeving gevalideerd te krijgen vanuit eindgebruikersperspectief en de kwaliteit van de applicatieomgeving te borgen.
– Monitoring processen en medeverantwoordelijk voor kwaliteit van de data van het HR systeem.
– Als teamlid bijdragen aan het verder professionaliseren van het team, de processen (continu verbeteren) en de wijze van werken met als doel functioneel beheer op een hoger volwassenheidsniveau te brengen.

– Ervaring in digitale dienstverlening MUST
– Ervaring Microsoft en met name Excel kennis MUST
– Ervaring in een operationele (administratieve) werkomgeving MUST
– Ervaring met werkmethoden Lean en Agile PRE
– Affiniteit met HR (Payroll en Personeelsadministratie) PRE

Eisen:
Opleidingsniveau: MBO/HBO
Opleidingsrichting: bij voorkeur ICT
Minimaal jaren werkervaring in de branche: 5+
Taal: Nederlands

Competenties:
Goede communicatieve vaardigheden

eamsamenstelling: Functioneel beheer team als onderdeel van een operationeel team binnen HR (Services), team bestaat uit: 5 personen

Omschrijving:
Verantwoordelijk voor het functioneel beheer van de betreffende applicaties SAP SuccessFactors, TopDesk en SharePoint HR Services, ondersteuning van de key-users en gebruikersondersteuning teneinde kwaliteit van de applicatie te waarborgen.

Werkzaamheden:
– Opvolgen en oplossen van incidenten en problemen vanuit 1e lijns support. De applicaties betreffen Cloud-oplossingen (SaaS) en onderlinge interfaces.
– Verzorgen van eindgebruikersondersteuning en het verhelpen van functionele problemen en vraagstukken voor betreffende applicatieomgeving met als doel de applicatie optimaal te laten gebruiken en eindgebruikers tevredenheid te verhogen.
– Onderhouden van contacten met de interne leveranciers (ICT) en in enkele gevallen operationele contacten externe leveranciers van ondersteunende diensten.
– Maken en onderhouden van werkinstructie documentatie met als doel een effectief gebruik van de applicatie door eindgebruikers te bewerkstelligen en de informatie mbt de applicatieomgeving vast te leggen ten behoeve van kennisoverdracht.
– Meewerken aan functionele acceptatietesten van nieuw gerealiseerde oplossingen, ingevoerde wijzigingen, eventuele dataconversies met als doel functionele aanpassingen in de applicatieomgeving gevalideerd te krijgen vanuit eindgebruikersperspectief en de kwaliteit van de applicatieomgeving te borgen.
– Monitoring processen en medeverantwoordelijk voor kwaliteit van de data van het HR systeem.
– Als teamlid bijdragen aan het verder professionaliseren van het team, de processen (continu verbeteren) en de wijze van werken met als doel functioneel beheer op een hoger volwassenheidsniveau te brengen.

– Ervaring in digitale dienstverlening MUST
– Ervaring Microsoft en met name Excel kennis MUST
– Ervaring in een operationele (administratieve) werkomgeving MUST
– Ervaring met werkmethoden Lean en Agile PRE
– Affiniteit met HR (Payroll en Personeelsadministratie) PRE

Eisen:
Opleidingsniveau: MBO/HBO
Opleidingsrichting: bij voorkeur ICT
Minimaal jaren werkervaring in de branche: 5+
Taal: Nederlands

Competenties:
Goede communicatieve vaardigheden

Voorwaarden:
Uren: 40
Duur inzet: 1 jaar
Intentie tot overname: ja, we zoeken kandidaten die openstaan voor een deta-vast constructie

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten


Onze partners