Afdelingshoofd Interne Dienstverlening

This job has been Expired

Afdelingshoofd Interne Dienstverlening

  • Publicatie datum:11 oktober 2017
  • Aantal keer bekeken 185
0 Reacties
  • Opleidingsniveau Universiteit
    Ervaringsniveau Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 01 November 2017
    Eind datum 01 May 2018
    Branche ervaring Overheid
utrecht
Opdracht omschrijving

Omschrijving van de inhuuropdracht
De organisatie zoekt binnen de sector Bedrijfsvoering een Afdelingshoofd Interne Dienstverlening voor 36 uur per week.

Ben jij het ervaren Hoofd Interne Dienstverlening dat richting geeft aan de ontwikkeling en vernieuwing van beleid, producten, projecten, instrumenten en diensten op het vlak van Human Resource, Inkoop en Business Control?

De afdeling
Bedrijfsvoering is onlangs gereorganiseerd, de disciplines HRM, Financiën, Planning & Control en Inkoop zijn ondergebracht in de nieuwe afdeling Interne Dienstverlening. Vanuit een nieuw serviceconcept zal deze nieuwe afdeling bijdragen aan de ondersteuning en realisatie van integraal management. Voor deze nieuwe afdeling zoekt de organisatie een afdelingshoofd met vakinhoudelijk inzicht op het gebied van HRM, Inkoop en Financiën.

Uit te voeren werkzaamheden
Je geeft leiding aan de afdeling Interne Dienstverlening. Daarbij zorg je voor de continue aansluiting van het integrale serviceconcept op de ontwikkeling van de organisatie. Je geeft richting aan een integrale uitvoering van human resource, inkoop en business control. Daarnaast ben je belast met de ontwikkeling van strategische resource vraagstukken, waaronder het optimaliseren van de beschikbare resources en het ontwikkelen van human resource strategie en beleid. Het gaat hierbij dus om beleidsontwikkeling op nadrukkelijk strategisch niveau. De focus is de inzet van het menselijk kapitaal, i.c. het beschikbare talent, kennis, competenties en omvang bij het optimaliseren van de bedrijfsvoering. Je bent direct verantwoording schuldig aan het Sectorhoofd Bedrijfsvoering, tevens lid van het directieteam.

Kennis, ervaring en competenties
Je beschikt over een afgeronde academisch opleiding op het gebied van bedrijfskunde bij voorkeur met specialisatie Personeel en Organisatie. Je hebt brede ervaring in het adviseren ten aanzien van procesoptimalisaties en verandermanagement in relatie tot bedrijfsvoering in zowel profit als non profit sector. Daarnaast heb je minimaal 7 jaar werkervaring als leidinggevende binnen een of meerdere van de genoemde vakgebieden