Adviseur Klantenservice Particulieren

This job has been Expired

Adviseur Klantenservice Particulieren

  • Publicatie datum:4 oktober 2017
  • Aantal keer bekeken 96
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Medior, Senior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 12 November 2017
    Eind datum 15 April 2018
    Branche ervaring Financiele dienstverlening
amsterdam
Opdracht omschrijving

De functie
Als adviseur Particulieren bij Klantenservice ben jij een luisterend oor voor onze particuliere klanten. Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning er precies nodig is. Je adviseert klanten proactief, je pikt signalen op en zet graag een stapje extra. Bij complexe zaken kun je rekenen op collega’s met specialistische kennis. Samen met jouw collega’s streef je naar een excellente klantbediening.

Locaties:

Amsterdam, Rotterdam, Groningen of Eindhoven

Onze afdeling
Klantenservice staat via virtuele live kanalen in contact met alle klanten, zowel particuliere als zakelijke. Het streven van Klantenservice is dat klanten zelfverzekerd financiële keuzes kunnen maken en er daarbij nooit alleen voor staan. Of het nu gaat om dagelijkse bankzaken of op belangrijke momenten in het leven van de klant. De bereikbaarheid van wordt door Klantenservice 24/7 gegarandeerd. Dit betekent dat wij – naast de ruime openingstijden – ook open zijn op zon- en feestdagen. De capaciteit wordt op deze dagen zorgvuldig ingepland, waarbij de inzet evenredig over het team verdeeld wordt. In geval van tekorten kan de inzet echter een verplicht karakter hebben.

Wij vragen
•    Lef, een proactieve- en dienstverlenende houding
•    Minimaal MBO-4 diploma
•    WFT Basis diploma noodzakelijk
•    WFT Schade particulieren is een pré (indien niet: binnen 3 maanden behalen)
•    Brede kennis van de particuliere producten en diensten
•    Ervaring binnen het bank- of verzekeringswezen