Adviseur Klantenservice Bedrijven

This job has been Expired

Adviseur Klantenservice Bedrijven

  • Publicatie datum:4 oktober 2017
  • Aantal keer bekeken 207
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Medior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 06 November 2017
    Eind datum 11 March 2018
Beverwijk
Opdracht omschrijving

De minimale eis is WFT Basis en Bank-ervaring. WFT Schade mag binnen 3 maanden behaald worden.

De functie
Als Adviseur Klantenservice Bedrijven spreek je de taal van de ondernemer en weet je hoe je verbinding maakt met de verschillende klantgroepen. Je hebt kennis van zakelijke rechtsvormen en structuren van ondernemingen en adviseer je klanten met service- en koopvragen via de virtuele kanalen. Je neemt eigenaarschap voor jouw eigen ontwikkeling in klantbediening en bent mede verantwoordelijk voor het vakinhoudelijk begeleiden van het kennisniveau van jouw minder ervaren collega’s.

Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning precies nodig is. Je hebt brede kennis van de financiële producten en diensten en jij schakelt andere collega’s met specialistische kennis in, waar je er zelf niet uit komt. Na afloop van het klantencontact ga je na of dit naar volle tevredenheid is verlopen. Je vraagt actief om feedback om je te kunnen blijven ontwikkelen en komt zelf met verbetervoorstellen. Daarnaast ben je in staat om leads te genereren.

Onze afdeling

Bij Klantenservice vinden het vanzelfsprekend dat dagelijks bankieren gemakkelijk, efficiënt en foutloos verloopt. Daarnaast bieden wij online toegevoegde waarde door de klant op een persoonlijke manier te ondersteunen op de momenten die ertoe doen. Met proactief advies, en door ons netwerk en onze kennis op een innovatieve manier online te ontsluiten, gaan wij verder dan de gemiddelde grootbank. Zo zetten we net even die stap extra. Als adviseur Klantenservice Bedrijven maak je onderdeel uit van een bankenteam waarvoor je primair staat opgesteld. Je bent ambassadeur van de bank neemt deel aan netwerken en door de georganiseerde events zodat er hoge betrokkenheid is bij de klant.

Wij vragen
•    Mbo werk- en denkniveau en drie tot vijf jaar relevante ervaring
•    Brede kennis van de producten en diensten voor klanten in Bedrijven
•    In het bezit van WFT Basis en WFT Schade Zakelijk.

Daarnaast ben je gericht op klanten. Jij wilt hen op de best mogelijke manier helpen en ben je in staat hen in de Engelse taal te bedienen. Verder ben je proactief en denk je in oplossingen.