Adviseur Dagelijkse Bankzaken

This job has been Expired

Adviseur Dagelijkse Bankzaken

  • Publicatie datum:22 oktober 2017
  • Aantal keer bekeken 157
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Junior, Medior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 06 November 2017
    Eind datum 01 January 2018
    Branche ervaring Financiele dienstverlening
Utrecht, Nederland
Opdracht omschrijving

De functie
Als Adviseur Dagelijkse Bankzaken ben je het eerste lokale aanspreekpunt voordagelijkse bankzaken voor bestaande en nieuwe klanten. Je zorgt voor een warmwelkom, luistert goed en weet je in te leven in de situatie en behoeften van deklant. Je begeleidt en adviseert klanten en zorgt ervoor dat zij hun dagelijksebankzaken zoveel mogelijk zelfstandig en online kunnen regelen. Je weet waar derisico’s voor de klant liggen en doet er alles aan om deze risico’s teverkleinen.

Je stelt de juiste vragen en vraagt door, zodat je samen met de klant snelhelder hebt welke informatie of ondersteuning precies nodig is. Je hebt kennisvan de financiële producten en diensten en waar nodig schakel je collega’s metspecialistische kennis in. Na afloop van het klantencontact ga je na of ditnaar volle tevredenheid is verlopen. Je vraagt actief om feedback om je tekunnen blijven ontwikkelen en je komt zelf met verbetervoorstellen. Daarnaastben je in staat om leads te genereren. Tot slot ben je, samen met collega’s,het gezicht van de Rabobank in de markt en in lokale netwerken.

Wij vragen
• Je hebt een mbo-diploma en één tot drie jaar relevante ervaring
• Je bent thuis in de producten en diensten voor klanten in Particulieren &Private Banking
• Je bent gericht op klanten; je wilt hen op de best mogelijke manier helpen
• Je bent proactief en denkt in oplossingen

Je herkent jezelf in de twee kerncompetenties, ‘Samenwerken’ en ‘Klantbelang centraal stellen’, en in de volgende competenties:
• Communicatiekracht
• Resultaten realiseren
• Passie tonen voor mensen