Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)
Secretarieel > Bestuurssecetaresse, Administratief > Administratief medewerker, Secretarieel > Secretaresse, Secretarieel > Managementassistent, Secretarieel > Overig (Secretarieel), Administratief > Overig (Administratief)
Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.
Opdracht omschrijving
Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:
Opdracht: Administratief ondersteuner gemeentesecretaris (24 uur)Â
Locatie: Arnhem
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 1 augustus 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja
Sluitingsdatum: 10 april 2023 om 16:00 uur
In verband met ziektevervanging zijn wij op zoek naar een ervaren procesondersteuner met een breed pallet aan ervaring, die oog heeft voor processen en kwaliteit en uiterst accuraat en flexibel is.
Wat ga je doen?
Als medewerker bestuurlijk proces is het jouw taak om:
– Procesmatige ondersteuning te bieden aan het bestuur en de gemeentesecretaris;
– De vergaderingen van het college van burgemeester en wethouders voor te bereiden. Denk hierbij ook aan het publiceren en archiveren van de vergaderingen en besluitenlijsten;
– Voor het bestuurlijk proces de planning en procesbewaking te verzorgen. Hierbij onderhoud je contact met bestuurders, griffie, managers en medewerkers;
– Het beantwoorden van vragen over het bestuurlijk proces. En daarbij word je ook uitgedaagd om mee te denken over optimalisatie van dit proces en de systemen.
- Je bent de administratieve schakel tussen het college van burgemeester en wethouders en de griffie.Â
- Je hebt een brede interesse, een hoge mate van stressbestendigheid en flexibiliteit en politiek-bestuurlijke sensitiviteit.
- Je begrijpt dat het hebben van een cruciale rol in het bestuurlijk proces van een grote stad vraagt dat je werkdag vaak niet verloopt zoals je vooraf wellicht had verwacht.
Â
Â
FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:
- Tarief is maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
- Beschikt over een afgeronde opleiding op MBO+ niveau.
- Ruime ervaring met met het ondersteunen van administratieve processen.
- Minimaal 5 jaar werkervaring als administratief ondersteuner.
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring opgedaan bij een gemeentelijke organisatie.
- Relevante ervaring in een functie van procesondersteuner en/ of in een bestuurlijke omgeving.
Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing.Â
Geef ook in je CV het volgende aan:
Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..