Administratief ondersteuner gemeentesecretaris (tijdelijk) #KRTZ9915653

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 3 april 2023
Reageren tot 9 april 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Arnhem
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 1 augustus 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract ZZP inhuur contract, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € 55 Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Administratief ondersteuner gemeentesecretaris (24 uur) 

Locatie: Arnhem
Startdatum: 1 mei 2023
Einddatum: 1 augustus 2023
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 10 april 2023 om 16:00 uur

In verband met ziektevervanging zijn wij op zoek naar een ervaren procesondersteuner met een breed pallet aan ervaring, die oog heeft voor processen en kwaliteit en uiterst accuraat en flexibel is.

Wat ga je doen?
Als medewerker bestuurlijk proces is het jouw taak om:
– Procesmatige ondersteuning te bieden aan het bestuur en de gemeentesecretaris;
– De vergaderingen van het college van burgemeester en wethouders voor te bereiden. Denk hierbij ook aan het publiceren en archiveren van de vergaderingen en besluitenlijsten;
– Voor het bestuurlijk proces de planning en procesbewaking te verzorgen. Hierbij onderhoud je contact met bestuurders, griffie, managers en medewerkers;
– Het beantwoorden van vragen over het bestuurlijk proces. En daarbij word je ook uitgedaagd om mee te denken over optimalisatie van dit proces en de systemen.

  • Je bent de administratieve schakel tussen het college van burgemeester en wethouders en de griffie. 
  • Je hebt een brede interesse, een hoge mate van stressbestendigheid en flexibiliteit en politiek-bestuurlijke sensitiviteit.
  • Je begrijpt dat het hebben van een cruciale rol in het bestuurlijk proces van een grote stad vraagt dat je werkdag vaak niet verloopt zoals je vooraf wellicht had verwacht.

 

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

  • Tarief is maximaal €55,- (alles inclusief reiskosten, verblijfkosten en parkeerkosten, excl. BTW).
  • Beschikt over een afgeronde opleiding op MBO+ niveau.
  • Ruime ervaring met met het ondersteunen van administratieve processen.
  • Minimaal 5 jaar werkervaring als administratief ondersteuner.
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring opgedaan bij een gemeentelijke organisatie.
  • Relevante ervaring in een functie van procesondersteuner en/ of in een bestuurlijke omgeving.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie..

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 19 mei 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Personal assistant, Managementassistent
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 5 mei 2024    Expertise: Project secretaris, Projectmanagement ondersteuner, Secretaresse, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Den Bosch    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: Overig (Administratief)

Onze partners