Administratief Ondersteuner Accountmanagers

Administratief Ondersteuner Accountmanagers

  • Publicatie datum:9 april 2018
  • Aantal keer bekeken 1202
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Junior, Medior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 16-04-2018
    Eind datum 26-04-2019
    Branche ervaring Financiele dienstverlening
  • Soort contract ZZP
Groningen, Netherlands
Opdracht omschrijving

De verantwoordelijkheden

Als Ondersteuner Accountmanagement, ben je verantwoordelijk voor alle voorkomende werkzaamheden met betrekking tot het beheren van een zakelijke verzekeringsportefeuille. Je hebt daarbij contact met onze backoffice en verzekeraars. Klant contact (indien nodig) beperkt zicht tot het opvragen van informatie.

De functie

Je verricht alle voorkomende werkzaamheden in opdracht van de Accountmanagers en de Manager Binnendienst. Deze werkzaamheden bestaan onder andere uit; het digitaal archiveren in het klantdossier, het klaar zetten van mutaties, gegevens verwerken in ons CRM systeem, behandelen van werklijsten en voortgangsbewaking, klantgegevens actualiseren, enz.

De functievereisten

· Minimaal 2 jaar ervaring, bij een assurantiekantoor of een bank;

· In het bezit van WFT-Schadeverzekeringen Zakelijk, of studerend hiervoor;

· Ervaring met Anva is een pré;

· Basis kennis van MS Word en Excel;

· Flexibel en stressbestendig;

· Zelfstandig;

· Zeer nauwkeurig;

· Gemotiveerd (aanpakkers mentaliteit);

· Goede beheersing van het Nederlands in woord en geschrift;

· Goede sociale & communicatieve vaardigheden;

· Afgeronde MBO diploma