Administratief Medewerker – regio Utrecht #KRTZ8759772

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 6 juni 2023
Reageren tot 11 juni 2023
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 19 september 2023
Aantal uur 24 uur
Soort contract Deta-vast, Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
Salaris €2.000 - 2.500 Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Opdracht: Administratief Medewerker afdeling wonen (36 uur) 

Locatie: omgeving Utrecht
Startdatum: zsm
Einddatum: 3 maanden
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 uur
ZZP mogelijk: Ja

Sluitingsdatum: 9 juni 2023 om 16:00 uur

Administratieve ondersteuning op het werkproces Wonen. Dit betreft onder andere het ondersteunen bij het afhandelen van aanvragen woonurgenties, het opstellen van brieven daarvoor, telefonisch contact met aanvragers over hun aanvraag en het ondersteunen van de medewerker woonurgenties bij de onafhankelijke urgentiecommissie.

Daarnaast zijn we in dit werkproces verantwoordelijke voor de afhandeling van vele aanvragen om woonleningen, zoals de starterslening en de duurzaamheidsleningen. De opdracht bestaat hier uit het ondersteunen bij het afhandelen van aanvragen leningen, het opstellen van brieven daarvoor, telefonisch contact met aanvragers over hun aanvraag en het ondersteunen van de medewerker wonen bij de afhandeling van aanvragen. Het gaat hier om een functie waarin zelfstandig werken verwacht wordt van jou.

 

    FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

    • In het bezit van een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4;
    • Aantoonbare werkervaring als administratief medewerker;
    • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker afgelopen 5 jaar;
    • Aantoonbare werkervaring bij een gemeentelijke instelling;
    • Aantoonbare kennis van de woningmarkt en/of het beleidsthema wonen;
    • Aantoonbare ervaring met Word en Excel (benoem dit duidelijk in het cv);
    • Bereid om bij wederzijds goedvinden bij opdrachtgever in dienst te treden.

    Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

    Geef ook in je CV het volgende aan:

    Datum beschikbaarheid;
    Hoeveel uur per week;
    Vakanties of belemmeringen;
    (concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
    Vakantie;
    Salarisindicatie..

    Mail deze opdracht:
    Deel deze opdracht:

    Voor jou geselecteerde opdrachten

    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 25 apr 2024    Expertise: HRM medewerker, Salarisadministrateur, Overig (HRM), Overig (Administratief)
    Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 23 apr 2024    Expertise: Bestuurssecetaresse, Secretaresse, Managementassistent, Overig (Secretarieel)
    Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 22 apr 2024    Expertise: Programmamanagement ondersteuner, Projectmanagement ondersteuner, Projectmedewerker, Overig (Projectmanagement), Overig (Project management Ondersteuning)
    Locatie: Breda    Uiterste reactiedatum: 1 mei 2024    Expertise: Visual designer, DTPer, Traffic manager, Overig (Webredactie)

    Onze partners