Administratief Medewerker Inkomensregelingen (tijdelijk) – Eindhoven #KRTZ1238935

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 13 september 2024
Reageren tot 17 september 2024
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Eindhoven
Start datum Zo snel mogelijk
Eind datum 30 september 2025
Aantal uur 24 uur, 36 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO
ZZP tarief € Marktconform per uur
Salaris Marktconform per maand
Branche Overheid, Gemeente

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Inhuur opdracht / Tijdelijke opdracht:

Interim vacature: Administratief Medewerker Inkomensregelingen (24 – 36 uur)

Soort: interim opdracht, interim vacature, inhuur opdracht, tijdelijke opdracht:

Locatie: Eindhoven
Hybride bespreekbaar: Ja
Startdatum: oktober 2024
Einddatum: september 2025
Optie op verlenging: ja
Uren per week: 24 – 36 uur
ZZP mogelijk: Nee, alleen op payroll basis, neem contact met ons op om de contractmogelijkheden te bespreken
Projectdetachering mogelijk: Ja, salarisindicatie obv 36 u p/w

Uiterste reactiedatum: z.s.m, uiterlijk 17 september 2024 – 15:00 uur

Ben jij een administratieve kei en goed met cijfers? Draag bij aan de financiële ondersteuning van inwoners!

Voor een langlopend project zoeken wij meerdere administratief medewerkers. Het project heeft een looptijd van circa 2 jaar. In eerste instantie bieden we een contract voor 1 jaar, met de mogelijkheid tot verlenging.

Wat ga je doen?

Als administratief medewerker inkomensregelingen werk je op de afdeling Backoffice Administratie. Deze afdeling houdt zich bezig met uitkeringsadministratie, inkomensregelingen en leerlingenvervoer. Je bent breed inzetbaar in deze afwisselende functie en speelt een cruciale rol in de financiële ondersteuning van inwoners.

Jouw taken omvatten:

  • Onderzoeken of de aanvrager in aanmerking komt voor de gevraagde regeling en het nemen van beslissingen.
  • Verwerken van goedgekeurde aanvragen van collega’s en het verzorgen van de bijbehorende correspondentie.
  • Signaleren van kansen in dossiers en het bieden van klantgericht advies.
  • Voorstellen doen voor verbeteringen in werkprocessen, bijvoorbeeld door veranderingen in wet- en regelgeving.

Jouw Impact

Jouw werk draagt direct bij aan de financiële situatie van inwoners. De tijdige en betrouwbare verwerking van regelingen staat bij ons hoog in het vaandel. Jij zorgt ervoor dat vragen van klanten worden beantwoord en dat aanvragen correct en tijdig worden verwerkt, met oog voor detail en klantgerichtheid.

Werkomgeving en Flexibiliteit

Wij bieden een werkomgeving waarin hybride werken mogelijk is. Dit betekent dat je deels vanuit huis kunt werken, wat zorgt voor minder reistijd en flexibiliteit in je werkdag. Woon je verder weg, maar heb je de juiste expertise? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren op deze mooie kans.

Ben jij de administratieve topper die wij zoeken? Solliciteer nu en maak impact op de financiële ondersteuning van onze inwoners!

 

FUNCTIE EISEN/ -WENSEN:

Om succesvol te zijn in deze rol, beschik je over de volgende kwalificaties:

  • Een financieel administratieve achtergrond op minimaal mbo-niveau.
  • Ervaring met inkomensregelingen zoals de Meedoen bijdrage, Individuele Inkomenstoeslag en de Collectieve Zorgverzekering.
  • Ervaring met de verwerking van uitkeringen volgens de Participatiewet, IOAW, IOAZ en BBZ.
  • Nauwkeurigheid en een sterke focus op samenwerken binnen een team.
  • Vaardigheid in rekenen en ervaring met het werken met de PC.
  • Ervaring met Lean en Suite is een pré; mogelijk organiseer je ook ‘dagstarts’ binnen het team.
  • Ervaring binnen de overheid/gemeente.

Graag ontvangen wij van jou het volledige CV omschreven in het NL en waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie en onderbouwing. 

Geef ook in je CV het volgende aan:

Datum beschikbaarheid;
Hoeveel uur per week;
Vakanties of belemmeringen;
(concreet) Lopende sollicitaties/intakes;
Vakantie;
Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten of Salarisindicatie obv 36 uur p/w.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 9 okt 2024    Expertise: Consultant, Projectmanager, Programmamanager, Projectmanager ICT, Programmamanager ICT, Kwartiermaker
Locatie: Arnhem    Uiterste reactiedatum: 20 okt 2024    Expertise: Cyber security consultant, Security officer, Overig (ICT - Security)
Locatie: Zwolle    Uiterste reactiedatum: 8 okt 2024    Expertise: Overig (Administratief)
Locatie: Nijmegen    Uiterste reactiedatum: 11 okt 2024    Expertise: Teamleider, Management (Sociaal Domein), Overig (Sociaal Domein), Overig (Management & Consulting)

Onze partners