Administratief Medewerker Facilitair

Administratief Medewerker Facilitair

  • Publicatie datum:14 februari 2018
  • Aantal keer bekeken 3453
0 Reacties
  • Opleidingsniveau MBO
    Ervaringsniveau Medior
    Aantal uur per week 33 tot 40 uur
  • Start datum 05 March 2018
    Eind datum 31 December 2018
Diemen
Opdracht omschrijving

Functieomschrijving
Binnen Facilitair Bedrijf is een interim vacature ontstaan voor een Administratief Medewerker. Gevraagd wordt een resultaat gerichte medewerker die niet alleen plezier heeft in de dagelijkse taken op het gebied van de bedrijfsadministratie, de Vastgoed gerelateerde belastingen en de energiehuishouding, maar ook wil bijdragen aan het verbeteren van de administratieve processen. De interim Administratief Medewerker is voornamelijk bezig met het afhandelen van dagelijkse vragen op het administratieve gebied, het beheren van diverse gegevensbestanden en het afhandelen van belastingaanslagen (WOZ, Waterschap) en energie-facturen. Daarnaast zullen de administratieve werkzaamheden verder in kaart gebracht moeten worden om vandaar uit tot verbetervoorstellen te komen.

Functie-eisen
– een afgeronde MBO (3 of 4) opleiding op administratief gebied;
– ervaring met SAP (sterke pre) of andere boekhoudsoftware;
– kennis van MS Office (Excel, Outlook, Word);
– dienstverlenende instelling;
– goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
– bij voorkeur bekendheid met onderhouds- en facilitaire processen;
– rijbewijs B.
– gevraagde competenties: luisteren, samenwerken, voortgangscontrole en om kunnen gaan met details.