1e lijn Servicedesk medewerker #KRTZ0842853

Opdracht informatie (Deze opdracht is verlopen)

Gepubliceerd op 10 februari 2021
Reageren tot 11 februari 2021
Bekeken
Reacties Zichtbaar voor PRO
Locatie Utrecht
Start datum Zo snel mogelijk
Aantal uur 40 uur
Soort contract Payroll contract
Opleidingsniveau MBO, HBO, MBO-4
ZZP tarief € 32 - € 42 per uur
Salaris €2.500 - 3.000 €2.000 - 2.500 per maand
Branche Bank- | verzekeringswezen
Verlenging Interim opdracht

Log in om een job alert te maken voor opdrachten binnen deze vakgebieden.

Opdracht omschrijving

Deze tijdelijke functie (opdracht van tot net na de zomer van 2021) valt binnen het Operations Support Desk team. Dit team is het aanspreekpunt (telefonisch en per mail) voor het aannemen, afhandelen – en in voorkomende gevallen het oplossen en voorkomen – van informatievragen, opdrachten, klachten en verstoringen in het hypotheeksysteem en -proces. 

Als medewerker 1e lijn ondersteuning ben je bezig met het aannemen en registreren van vragen, wensen, klachten en verstoringen. Ook het afhandelen hiervan behoort in sommige gevallen tot je taken. Je bent erg klantgericht en vindt het een uitdaging om de interne en externe klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Verder ben je bezig met het uitdraaien van reguliere rapportages en het ontwikkelen van eenvoudige rapportages voor klanten. Je denkt actief mee met de klant over het oplossen van knelpunten. 

Concrete taken die je uitvoert zijn:
• aannemen van calls van klanten; 
• beantwoorden van de mailbox; 
• opvoeren van nieuwe incidenten; 
• sluiten en terugkoppelen van incidenten; 
• opstellen van rapportages
• beantwoorden van vragen; 
• najagen van oplossingen bij de verantwoordelijke partijen.

In dit kader heb je contact met externe geldgevers, notarissen, intermediairs en interne klanten.

 

Jouw profiel

Je persoonlijkheid is erg belangrijk binnen deze functie. We zoeken iemand die spontaan en enthousiast is en intrinsiek gemotiveerd is om de klant zo goed mogelijk te helpen. Je werkt hard, laat jezelf niet gek maken weet de kwaliteit van je werk te waarborgen. 

Tot slot beschik je over de volgende eigenschappen en ervaring:
– Ervaring met telefonische dienstverlening aan klanten;
– MBO/ HBO werk- en denkniveau;
– Affiniteit met IT;
– Basiskennis op het gebied van hypotheekprocessen;
– Basiskennis van ITIL en WFT.

 

Onder de huidige wetgeving is zzp contracten helaas niet mogelijk. We kunnen enkel payroll contracten aanbieden voor deze opdrachten.

Mail deze opdracht:
Deel deze opdracht:

Voor jou geselecteerde opdrachten

Locatie: Nieuwegein    Uiterste reactiedatum: 13 mrt 2021    Expertise: Projectmanagement ondersteuner
Locatie: Eindhoven    Uiterste reactiedatum: 7 mrt 2021    Expertise: Administratief medewerker, HRM medewerker, HRM business partner
Locatie: Utrecht    Uiterste reactiedatum: 10 mrt 2021    Expertise: Backend developer, Overig (ICT - Software & App development)
Locatie: Amsterdam    Uiterste reactiedatum: 10 mrt 2021    Expertise: Projectcontroller

Onze partners